Po dobu nepřítomnosti Petry Martinů, bude novou manažerkou paní Ing. Olga Ondráčková

Jakékoliv dotazy, prosím nyní směřujte na ní:

tel.: 773 577 270

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vážená paní, vážený pane,

dovoluji si Vás pozvat na zasedání výběrové komise, které se bude konat ve dnech:
- 19. 4. 2010 od 15:30 hod. - příprava na hodnocení projektů z 1. výzvy 2010
- 20. 4. 2010 od 15:00 hod. - hodnocení jednotlivých projektů
- 28. 4. 2010 od 15:00 hod. - příprava podkladů pro valnou hormadu - výsledné hodnocení

Všechna výše uvedená zasedání se uskuteční v zasedací místnosti MěÚ Bystré.

POSTUP HODNOCENÍ PROJEKTŮ
Doporučujeme všem žadatelům, aby pečlivě prostudovali postup hodnocení projektů v rámci Fiche, ze které budou žádat dotaci. Byly provedeny určité změny v bodování jednotlivých preferenčních kritérií.
Zvláště pak upozorňujeme žadatele, že povinné preferenční kritérium č. 6 „ Projekty se zkrácenou dobou realizace tzn. méně než 12 měsíců“ platilo pouze pro loňskou výzvu, v letošním roce nebude hodnoceno viz. Manuál hodnocení.

Vážená paní, vážený pane,

dovoluji si Vás pozvat na školení příjemců dotace z Programu rozvoje venkova (Opatření IV.1.2 Realizace místní rozvojové strategie – strategického plánu LEADER), které se bude konat v úterý 9. 3. 2010 od 13:00 hod. v zasedací místnosti MěÚ Bystré.

 


Petra Martinů, DiS.
manažerka MAS SpRP

Vážená paní, vážený pane,
dovoluji si Vás pozvat na školení žadatelů o dotaci v rámci opatření IV.1.2, které se bude konat dne 9. 3. 2010 od 8:00 hod. v zasedací místnosti MěÚ Bystré.