Zápis ze zasedání pracovních skupin ze dne 2.11.2021 naleznete zde.
Zápis ze zasedání pracovních skupin ze dne 2.11.2021 naleznete zde.
Vážení členové výběrové komise MAS,
dne 15.12.2021 byl ukončen příjem žádostí ve výzvě IROP – Zvýšení kvality a dostupnosti sociálních služeb.
Zasedání výběrové komise proběhne v pondělí 17.1.2022 od 13 hod. Podrobnosti v POZVÁNCE.
Dne 15.12.2021 byl ukončen příjem žádostí v 16. výzvě IROP - Zvýšení kvality a dostupnosti sociálních služeb.
Seznam přijatých žádostí ZDE.
Po kontrole přijatelnosti a fomálních náležitostí proběhne ze strany MAS věcné hodnocení žádostí. Vybrané žádosti budou během února 2022 předány k závěrečnému ověření způsobilosti na Centrum pro regionální rozvoj.
Dne 2. prosince se uskuteční schůzka pracovních skupin. Hlavním tématem schůzky bude zaškolení pro práci v editačním systému elektronické verze Katalogu poskytovatelů sociálních a souvisejích služeb pro území Poličska. Pozvánka je k dispoici zde.
Vzhledem k epidemické situaci se schůzka uskuteční na online platformě Google Meet.